جارلسبرگ نوعی پنیر ملایم و نیمه نرم با طعم آجیلی است که از شیر گاو تهیه می‌شود و سوراخ‌های منظمی دارد. این پنیر از شهری به همین نام در شرق نروژ سرچشمه می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انواع مختلفی از پنیر وجود دارد که طیف لذت بخشی از طعم‌ها و بافت‌ها و حقایق تغذیه‌ای را ارائه می‌دهد. هر نوع پنیر ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. وقتی نوبت به انتخاب سالم‌ترین پنیر می‌رسد، به نیاز‌های غذایی خاص و ترجیحات طعم و بافت بستگی دارد.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.
زمانی که صحبت از محصولات لبنی به میان می‌آید آیا تمایل به خرید محصولات پرچرب دارید یا کم چرب؟ برای بسیاری از مصرف کنندگان رفتن به سراغ گزینه‌های کم چرب می‌تواند گزینه‌ای "سالم تر" به نظر می‌رسد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست هستند، گفت: وزارت نیرو در حال بررسی راهکاری است که برداشت آب در چاه‌های حفرشده در کشور (چاه‌های مجاز و غیرمجاز) برای مدت زمان مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) متوقف شود.
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
درست است یا نادرست: پنیر باعث دیدن خواب های بد و پریشان شده و هضم آدامس هفت سال طول می‌کشد؟! ما توصیه های بهداشتی خوب، بد و دیوانه وار را مورد بررسی قرار می دهیم.
خوراک دارچین و بادمجان که گوشت و پنیر پیتزا هم دارد؛ غذایی خوش قیافه و البته پرخاصیت است.
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت که این روزها پنیر، سیب زمینی، جو دو سر و نان سفید، با افزایش روزانه قیمت روبروست.
ساندویچ پنیر گریل‌شده که با روکشی از طلای قابل خوردن آماده شده، نام گران‌ترین ساندویچ دنیا را به خود اختصاص داده است.
قبل از خوردن یک خوراکی شکلاتی چیزی بخورید که در ابتدا انرژی و مواد مغذی به شما بدهد. در حالی که شکلات جامد کم کاکائو می‌تواند سرشار از قند و چربی باشد شکلات تلخ که حاوی بیش از ۷۰ درصد مواد جامد کاکائو است منبع پلی فنول می‌باشد. پلی فنول‌ها مواد شیمیایی زیست فعالی هستند که می‌توانند مزایای تغذیه‌ای واقعی داشته باشند.
فرانسه که لقب "کشور هزار پنیر" را از آن خود کرده اغلب منبع الهام روند جدید پنیرسازی در بریتانیا است.
محصولات لبنی که می‌توانند به افزایش کیفیت خواب شما کمک کنند عبارت‌اند از: ماست، پنیر محلی، شیر و پنیر کم‌چرب.
عسکرفراشاه خاطرنشان کرد: خیلی از ضعف‌ها و کسالت‌ها در بین دانش‌آموزان و کارمندان به علت عدم به کاربردن همین آموزه طب ایرانی است؛ باید توجه داشت که بهترین صبحانه شامل مربای بالنگ، مربای به، مربای هویچ و مربای پوست پسته برای معده‌هایی سرد یا ضعیف و مربای آلبالو و مربای زرشک برای معد‌های گرم و حریره بادام، شیر‌برنج با کمی دارچین یا زعفران، عسل و شیره انگور است.
مافین اسفناج و پنیر یک غذای مدرن و مجلسی است که از ترکیب آرد با اسفناج، تخم مرغ، پنیر، شیر و ... تهیه می‌شود و طعم متفاوتی دارد.
سوپ پنیر یکی از سوپ‌های رستورانی است که از ترکیب جو با قارچ، شیر و پنیر چدار تهیه می‌شود و بسیار غلیظ و خوشمزه است.
شما می‌توانید نان را به شکل‌های مختلف بپچید و یک نان مقوی و سالم آماده کنید. شما می‌توانید این نان را به عنوان صبحانه یا عصرانه و یا تغذیه بچه‌ها برای مدرسه‌ها تهیه کنید.
اگر می‌خواهید پنیر پیتزای شما مانند پیتزا‌های بیرونی کش بیاید، از پنیر یخ زده استفاده نکنید. پنیر را از یک ساعت قبل از فریزر خارج کنید تا یخش باز شود.
نان خاچاپوری نوعی نان شکم پر با پنیر است که اصالت آن به کشور گرجستان باز می‌گردد و یکی از غذاهای محبوب و سنتی این کشور است.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
درحالی که این روز‌ها ماست‌های سرشار از پروبیوتیک به‌عنوان منبع غذایی اصلی برای دریافت پروبیوتیک‌ها مورد توجه مردم جهان قرار گرفته‌اند، اما پنیر‌های چدار، گودا، کوتاژ و... هم حاوی پروبیوتیک‌ها هستند و مقادیر غنی‌شده پروبیوتیک‌ها به بعضی از پنیر‌های دیگر اضافه می‌شوند. پروبیوتیک‌ها می‌توانند تولید اسید‌های چرب زنجیره کوتاه را در بدن افزایش دهند و از این طریق به ارتقای سلامت روده‌ها کمک کنند.
پنیر، این ماده خوشمزه و ذوب شده حاوی تریپتوفان است، ترکیبی که خلق و خو را بهبود می‌بخشد و احساس آرامش را تقویت می‌کند؛ پس اگر حس می‌کنید بیشتر مواقع هوس یک پیتزای پنیری یا ماکارونی و پنیر کرده‌اید ممکن است نشانه نیاز به مقداری آرامش باشد.
چدار، گودا، بری، گورگونزولا و پارمسان. برای هر سلیقه‌ای یک نوع وسوسه‌انگیز از پنیر وجود دارد و نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که همه انواع پنیر می‌توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.
تبریز- پنیر لیقوان، میراث خوشمزه‌ای بوده که از گذشته در دل کوه‌های لیقوان به یادگار مانده است و بخشی از هویت و شناسنامه صنایع غذایی آذربایجان شرقی را یدک می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ